Blogolj!

Emberek nyomorúságával szeretné degeszre tömni magát az Index


A koronavírus járványt az Index két dologra használta fel, pánikkeltésre és pénzgyűjtésre, hiszen a veszélyhelyzet kellős közepén az Index felelőtlen, megalapozatlan pánikkeltéssel egybekötött tarhálásba, majd mindezek után vírusölő gyógynövények reklámozásába kezdett. Bemutatjuk, hogy miként csinál pénzt az Index a koronavírus idején.

Úgy tűnik, hogy a lap megtalálta azt az üzleti modellt, amellyel már évtizedek óta kókler gyógyászok és pénzhajhász cégek reményvesztett embereket zsigerelnek ki. Ez nem más, mint a pánikkeltés, majd a bajok orvoslásában egyáltalán nem hatékony csodaszerek reklámozása, ezzel azt a hamis illúziót keltve, hogy az emberek gyógyteákkal és a gyógynövény alapú gyógyszerekkel védettek a vírus ellen.  

A koronavírus megjelenésével szinte egyidőben az Index – hasonlóan más liberális hangvételű, globalista szemléletű laphoz - a megalapozatlan pánikkeltésben járt az élen. Megpróbálták elhitetni az olvasóiikkal, hogy a kormány nem lépett időben, tudományos cikkeknek álcázott politikai véleményeket közöltek, majd egyszer csak minden egyes cikkük a koronavírus elleni védekezésről kezdett szólni.

A pánikkeltéssel egy időben olyan cikkeknek, riportoknak álcázott fizetett hirdetéseket tettek közzé, amelyek arról szóltak, hogy:

„a megfázást okozó vírusok ellen segíthetnek a gyógynövények”,

„ a bizonyítottan vírusölő hatással rendelkező gyógynövény”.

De olyan anyagokat is írtak, amelyek már a címükben arra késztették az olvasót – a koronavírus járvány közepén - , hogy remegő kézzel kattintson, és tudja meg az örök igazságot, arról, hogy  

„...egyes gyógynövények vírusellenes hatással rendelkezhetnek?

Ezekből az anyagokból megtudhatták, az Index olvasói, hogy „a  dél-afrikai muskátli speciális vírusellenes és immunrendszer támogató hatású”, vagy, hogy a sárga tárnics, tavaszi kankalin, vadsóska, fekete bodza és a vasfű kombinációja a légúti fertőzések tüneteinek hatékony kezelésére szolgál.

A közösségi médiában, zárt csoportokban, hitelesnek tűnő, de lehúzós oldalakon pedig büszkén hirdették, hogy lám, az Index is arról ír, hogy a gyógynövények a vírusok ellen is jók.

Miközben egyre többen fertőződnek meg a koronavírustól, százezreknek kell otthoni karanténba vonulniuk, sokak állása vált függővé, addig az Index - miután pánikot kelt és riogat, a kétségbeesett embereknek kimondva-kimondatlanul gyógynövény-kivonatú terméket reklámoz vírusos megbetegedések ellen, amelyek nem segítenek a koronavírus elleni védekezésben. A gyógynövényes hirdetés helyett mondjuk írhattak volna több cikket arról, hogy miért érdemes otthon maradni, vagy mondjuk segíthették volna azoknak az önkéntes csoportoknak a népszerűsítését, akik időseknek szállítanak ételt és egyéb létfontosságú eszközöket. Csak persze ebben kevesebb a pénz, mint a gyógytea reklámban.

A hangzatos címadások, a tendenciózus cikkek és a politikailag motivált véleményanyagoknak álcázott tudományos értekések mögül kilóg a lóláb. Nem a mentősöknek, az ápolóknak, vagy a munkájukat vesztett nagycsaládosoknak gyűjtenek, hanem saját maguknak (amelyről egyébként nem számolnak el az olvasók felé), majd gyógyfüveket reklámoznak emberek ezreinek.

https://tuzfalcsoport.blogstar.hu/./pages/tuzfalcsoport/contents/blog/92320/pics/lead_800x600.png
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?